'Chocola verbetert gezichtsvermogen'
BAARN - Dankzij pure chocola kan je beter zien in situaties met een laag contrast, zoals bij slecht weer. De chocola zorgt voor een acute verbetering in het visuele en cognitieve functioneren bij jongvolwassenen.
Gepost door Vitamine op Maandag 15 Augustus 2011
Ook belangrijk om weten is dat Vitamine B vermindert kans Alzheimer, Dagelijkse inname van vitamine B vermindert de kans op geheugenverlies , blijkt uit een onderzoek van de Universiteit van Oxford. Er is 2 jaar onderzoek gedaan door wetenschappers en 168 ouderen boven de 70 jaar. De ene helft ouderen kreeg vitamine b12 en vitamine b6 en de andere helft slikte placebo’s.
Gepost door s.crew op Woensdag 10 Augustus 2011
De dames willen horen of het ook tegen incontinentie en cellulitis helpt. Als het in ieder geval maar géén inspanning kost dan is het goed....
Gepost door Huguette op Dinsdag 9 Augustus 2011
Wel, ik ben 66 jaar(draag een bril van mijn 6 jaar) en sedert 40 jaar eet ik 's morgens een reep pure chocolade.Ik ben myope en om de 2 jaar minstens moeten mijn glazen veranderd worden in sterkere.Dus ik zal misschien de enige zijn die in dat geval is.
Nu ben ik aan de sterkste glazen en moet een operatie ondergaan in september met de hoop dat ze iets kunnen doen opdat ik beter zou zien.