*

populaire onderwerpen: bmi - afvallen - fruit - water - vitamine - cholesterol - gewicht - anorexia - suiker - overgewicht

Nieuwsbrief:  

< vorige paginaje bevindt je hier: home > vitamines en mineralen

Nieuwsbrief

Elke week de beste tips en het laatste nieuws in je mailbox? Meld je dan aan voor onze gratis nieuwsbrief!

Encyclopedie

Kies een letter voor informatie over meer dan 10.000 ziektes en aandoeningen en bijbehorende medicijnen.

a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z

Specials

Graven in het geheugen
Het is soms erg makkelijk om iets te vergeten. Waarom zat die knoop in je zakdoek? Lees hier alles over onthouden, vergeten en herinneren.
zakdoek-knoop

Stel een vraag

Pouria Salimi Gilani
Apotheker
Pouria

Omega-3-vetzuren

Tweemaal per week vis eten, waarvan minimaal één keer vette vis. Als je dat advies volgt, krijg je genoeg omega-3-vetzuren binnen. En dat is belangrijk voor je hart en voor je bloedvaten.
Lees meer...
Reageer op dit item
Naam:
E-mail: (je e-mailadres wordt niet getoond)
Bericht
Code:
Vul hier de 5 cijferige code in.
 
Gepost door dwe op Woensdag 6 April 2011
is die vis dan stralings vry,hoe weet ik dat

quote

Gepost door Jen op Vrijdag 4 Februari 2011
Groene thee heeft een anti-oxidant werking en beschermt je lichaam tegen schadelijke stoffen. Maar of zij kwik opname tegengaan betwijfel ik sterk.

Visoliecapsules kunnen gezuiverd worden van schadelijke stoffen. Iets wat bij consumptievis niet mogelijk is. Als je weinig vis eet, kun je met visoliecapsules te inname van de gezonde omega-3 vetzuren verhogen.



quote:
Gepost door Josee op Dinsdag 24 November 2009
Vis is gezond maar ook weer niet. Vis is een bron van omega-3-vetzuren, selenium en taurine. Heel gezond. Maar dankzij de lakse manier waarop wij met onze planeet omgaan is vis ook een bron van kwik en andere zware metalen. Niet zo gezond. Moet je dus vis eten of niet? Onderzoekers van Purdue University hebben een fraaie oplossing bedacht: eet vis en drink daar een kopje thee bij. Je lichaam neemt het kwik uit de vis dan niet op. Zou het zo zijn?Dit las ik hier: http://www.ergogenics.org/voeding110.html


quote

Gepost door Ron op Zaterdag 3 Juli 2010
Ik haal mijn omega 3 altijd bij www.goedkopesupplementen.com
levering is snel en kwaliteit is hoog.
Ik ben tevreden.
Groet Ron.

quote

Gepost door Josee op Dinsdag 24 November 2009
Vis is gezond maar ook weer niet.
Vis is een bron van omega-3-vetzuren, selenium en taurine.
Heel gezond.
Maar dankzij de lakse manier waarop wij met onze planeet omgaan is vis ook een bron van kwik en andere zware metalen.
Niet zo gezond.
Moet je dus vis eten of niet?
Onderzoekers van Purdue University
hebben een fraaie oplossing bedacht:
eet vis en drink daar een kopje thee bij.
Je lichaam neemt het kwik uit de vis dan niet op.

Zou het zo zijn?
Dit las ik hier: http://www.ergogenics.org/voeding110.html

quote

Zelf een forum beginnen?
Je kunt reageren op artikelen, maar ook zelf een onderwerp starten.